Simbahan rasa ini ku hadiahkan dalam wajah seindah pelangi :))

Monday, December 13, 2010

MAAF ATAS CINTAKU

Tawa itu hadir ..
senyum itu ada dalam hariku ..
kini hilang ..
telah musnah semuanya ..
bersama kepergianku .. darimu ..

Cinta ini selalu ada ..
setia ini akan ada ..
bersama kepergianku ..
darimu ..

luka ini ..
air mata ini ..
penyesalan ini ..
kan ku bawa bersama kepergianku ..

maafkan aku ..
akan kesetiaan ini ..
akan cinta ini ..
akan pengertian ini ..
akan pengabdian ini ..
kepadamu ..

maafkan kerana keterbatasanku ..
kerana tidak kesempurnaanku ..
maaf jika aku pengecut ..
kerana keterbatasan ini ..
hati ini terluka lagi ..
terima kasih untuk luka ini 
terima kasih buat airmata ini ..

penyesalan yang teramat sakit ..
mungkin benar ..
semua ini salahku ..
mencintaimu ..
kerana aku tidak pantas untuk dicintai ..

pergilah jika dirimu menginginkan ..
terbanglah bebas ..
kepakkan sayapmu ..
kerana dirimu telah bebas ..

jangan pernah ingat luka ini lagi ..
semuanya terlalu sakit untuk dikenangkan ..
jadikan aku kenangan burukmu ..


bunuhlah aku dari hidupmu ..
seperti dirimu membunuhku ..
seperti saat ini ..


aku menyesal ..
kerana ternyata ..
semuanya hanya mimpi ..


seharusnya aku sedar ..
seharusnya aku tau diri ..
tak seharusnya aku mencintaimu ..
sedalam ini ...


lakukan apa yg kau ingin kau lakukan ..
aku tak akan mengganggumu lagi ..
bersama kepergianku ..
dari semuanya ..

hati ini rapuh ..
jiwa ini telah mati ..
kerana dirimu ..

entah makhluk apa dirimu ..
kerana seperti batu ..
tak punya hati ..
tak punya perasaan ..

cukup luka ini sampai disini ..
apa ertinya diri ini ..

aku salah menilaimu ..
kukira dirimu sayang ..
cinta kepadaku ..
ingin menjagaku ..
tak buatku nangis lagi ..


ternyata janji itu ..
hanya bisa ku dengar ditelingaku ..
hanya bisa ku simpan dalam memori ..
janji kini tinggallah janji ..


kini aku percaya ..
kini aku yakin ..
dirimu bukan terbaik untukku ..
ataupun sebaliknya ..


sudah cukup semua ini ku laluinya ..
aku sudah tidak kuat lagi ..
jiwaku rapuh ..
jiwaku mati ..


semoga dapat yg terbaik ..
yg bisa menerima apa adanya ..
dirimu ..


aku ingin senyumku kembali ..
seperti dulu ..
entah luka ini smpai bila ..
aku menyimpannya ..


maafkan atas cinta ini ..
maafkan atas keterbatasan ini ..
maafkan ..
dengan kepergianku ..
semoga dirimu puas ..
dan luka ini akan terpatri ..
semoga dirimu tenang tanpaku ..
bahagia tanpa diriku ..
disampingmu ..
SELAMANYA .....





 

No comments:

Post a Comment