Simbahan rasa ini ku hadiahkan dalam wajah seindah pelangi :))

Saturday, October 22, 2011

Tiada jodoh

Berperang dengan perasaan sendiri. .Ingin aku lepaskan kau pergi,tapi berat sekali. .Jika ianya mudah seperti memetik jari senang benar keputusan ini. .


Kelam. .Lemas dengan keputusan sendiri. .Andai dapat aku perbetulkan semua,andai aku punya peluang kedua . .Tapi itu semua hanya mimpi. .Mimpi yang tidak akan tertunai jua. .

Ya Allah, andai dapat aku lenyapkan hari itu dari hidup ini pasti ia tidak akan jadi begini. .Segala sesalan tiada berguna lagi. .Kata maaf jua tidak kau peduli lagi. .Begitu keras hati itu sehingga segala rayuan tidak diendahkan. . Entah perasaan sayang itu wujud atau tidak bagi kau, aku sendiri tidak tahu. .

Panggilan telefon yang aku buat semata-mata ingin menyelesaikan semuanya,kau biarkan tanpa jawapan. .
hina betol aku di hati kau. .Kau seksa perasaan aku ini. .

subuh tadi aku bermimpi. .Harapnya mimpi itu menjadi kenyataan. .Sejujurnya aku sendiri tidak mengenali  diri  dan apa yang sebenarnya kau inginkan. .Segala perbincangan menjadi pertelingkahan. .Masing-masing menuding jari. Sebabnya jari kita ada sepuluh lalu tanpa berfikir ditujukan sesama sendiri. 

Hari ini hari persekolahan . .Aku ponteng lagi. .Tanpa sebab yang munasabah untuk diberikan nanti. .Selalu begini. .Apa akan jadi nanti?

Kau suruh aku diam kerana maka dengan bodohnya aku diam. .

 60 saat. .

Namun hati aku tidak puas lagi,maka dengan kebodohan itu aku tuduh kau itu dan ini. .Aku pernah di hati kau dulu. .walaupun sebentar, tiada apa bisa membandingkan kebahagiaan yang aku rasa. .Bercakap dengan aku tidak pernah kau mimpikan,bertemu dengan aku langsung tidak. .

Rasanya aku tidak tersalah tafsir kata sayang kau itu. Tapi kenapa begini jadinya?

Pedih, saat aku baru mngecapi rasa bahagia ,benda buruk yang jadi. .Semua salah aku sendiri. .Okay! sila cakap padan muka. .;'(

Hati aku hanya satu,jadi hanya satulah buah hati. .Jika kau bukan untuk aku maka berdoalah kau dibawa pergi jauh dari hati ini. .Biar aku sendiri .!
 
 

No comments:

Post a Comment