Simbahan rasa ini ku hadiahkan dalam wajah seindah pelangi :))

Thursday, December 20, 2012

OH MY GOD !!

 PUISI KASIH YANG KITA UKIR " UNTUKMU DAN JUGA UNTUKKU "

masih tertulis tetap dihatiku , walaupon sudah lama berlalu , cinta kita masih segar dalam ingatan , aku terlena dikala aku merinduimu ,memori cinta kita takkan dilupakan ...terasa sentiasa bersamaku ~
takkan aku bezakan dirimu kerana dirimu hanya untukku , hanya dirimu selalu membuatkan diriku tersenyum , ketawa dan menangis dan hanya dirimu yang selalu memahami diriku ~ tapi kenapa diriku seperti tak pasti dan merasakan ragu diriku untuk kamu ~ walaupon nyata kamu insan istimewa .. bicara tentang cinta tak pernah kau ungkapkan tapi dari sudut hatimu menyatakannya ~ kenapa harus kamu seksa diriku , dengan keputusan yang tidak pasti ,haruskah aku biar berlalu ... tapi yang pasti tidak mungkin aku terima hidup ini tanpa dirimu ..bersama aku untuk hari esok ~  kenapa aku menyintaimu ... aku bertanya apakah ertinya suatu perjalanan yang tak kuduga.. hatiku telah terasa dimilikki ... bersamamu ..kenapakah aku mencintaimu walaupon esok aku dapat merasakan ..bahawa cintaku akan menemanimu selamanya bersama ... HIDUPKU ##

ku hanya berdoa setia menyerah , andai hari ini telah tertulis bahawa kau memamg untukku , ku berserah padamu yang maha esa , engkaulah maha segalanya ~ sekiranya dia memang ditakdirkan untuk bersamaku , permudahkanlah segala urusan , dan sekiranya dia bukan untuk diriku , maka selesaikanlah dengan cara yang tak akan menyakitiku ~ kerana aku tak mampu nak menahan kesakitan yang amat pedih sekali ..


 _ deeba _

No comments:

Post a Comment